Benım cocugum 23 gunluk cok asırı gazı var ne yaptıysam bos cocuk kendını sıkıyo kıp kırmızı oluyo uyuyamıyo sureklı aglıyo ne yapmalıyım biogaia,metsil,zinco kulandım bos anoson rezene ıhlamur papatya çayı karıştırıp ıctim bebegede verdım bı cay kasıgı nane kaynatım verdım kımyon bos hıc bırı fayda etmedı cok uzuluyorum cocugumu bu halde gorunce bana bı akıl verin ne yapsam kesin sonuç alırım