06Seyma-06 @"Medine05yasar merhabalar bende de yüksek tansiyon var malesef 15.8 oluyor hep günde 3 kez Alfamed kullanıyorum gebelik zehirlenmesi olduğunu nasıl anlarım aceba bir belirtisi var mıdır
Night Medine05yasar Yani sanırım alırlar haftasından dolayı ama çok durmaz kilosuna da bağlı bizim ki 2.500 olduğunda çıkarmışlardı