Merhabalar Tüp bebekle gebeyim 14 haftalık olduk ben 10.haftamda İstanbul’a tüp bebek doktoruma gitmiştim 10.Cu haftaya kadar tüp bebeğe dair iğneleri filan hep kullandım Kan sulandırıcı ve prolutex yaptık. Tüp bebek doktorumuz herşey yolunda artık iğneleri bırakabilirsin oldukça sen ve bebeğin sağlıklısın hiç bi şey kullanmana gerek yok dedi ilaçları kesti ve kullanmıyorum. Bulunduğum şehirdeki muayene olduğum doktor ise sen oksapar yani kan sulandırıcı iğneye devam et diyor önlem amaçlı diyor tüp bebek dr bunları kesti dedim tercih senin önlem amaçlı öneriyorum sana dedi 9 ay boyunca. Pıhtılaşma sorunum filanda yok yani Zaten çok canımı yakan bi iğne karnım morarmıştı vurulduğum dönemlerde. Doktorum bırak deyince bile çok sevinip hemen bırakmıştım Ama buradaki dr kafamı karşıtırdı ben napmalıyım