-Songul Merhabalar bugün kontrolümüz vardı dr ilk cocuguma göre daha ufak doğcagını söyledi (ilk oğlum 39+6 da 3250 doğmuştu).bu sezeryan olucak 38 de alıcakmış.ayrıca nst de nabzı 150-160-170 e kadar da çıktı normalmidir acaba ? Bebegm 30+4 1.500 gr
-Songul 1prensesimm yaaa ben doktora ne yiyip içsem bebeğim kilo slır dedim senin yefiğin içtiğin onu etkilemez genetik birşey dedi 😀 halbuki ben ve eşim sülalesinde minyon tek bir kişi yok herkes boylu normal kiloda
-Songul Merve3331 yaa içim rahatladı ozaman .bu planlı sezeryan oldugu için erken alıcak acaba oyüzdenmi cok kilolu olmıycak dedi
1prensesimm -Songul nasıl yediğin ictigin etkilemez ya sevmediğim halde kilo alsın diye et yedim hep boşuna mı yedim şimdi 😂
-Songul 1prensesimm boşuna değildir ya 😀 bütün vitaminleri mineralleri almışsındır,ama neden öyle dedi dr bilmiyorum artık içim biraz rahatladı internette de bu haftada tahmini kilolar aynı yani