SelmaGl Kızlar bayadır araştırıyorum kafam karma karışık oldu internetten araştırmalarım sonucu casual vista trona almaya karar vermiştim bugün e bebekte bakalım biraz dedik ordaki arkadaş kraft pocket traveli önerdi katlanınca küçük olması önemli dedim bayada küçülüyor bu araba sizce hangisi daha iyidir casualı göremedim o yüzden iyice kafam karıştı
MelekMervertlek İkisinede baktm alırken çok düşündük ama casual cadillac air trone aldım umarım memnun kalırım
Sdanrr MelekMervertlek hangi rengini aldınız bende bunu istiyorum ama renkleri kötü geldi 3 rengi vardı. Sadece siyahı yok 😏
Sunayaz Bende bugün Kraft leon aldım.arabamızın bagajı küçük olduğu için çok araştırdım ve bunu aldım arabanın bagajına tam sıgdı 😊
SelmaGl Sunayaz güle güle kullanın benimde evim küçük olduğu için böyle çok parçalı bişey almak istemiyorum kaç gündür araştırmaktan beynim aktı 😂
Sunayaz SelmaGl e bebekten bakın bazı arabaları internetteki fiyatlarıylada aynı araştırın , allah yardımcınız olsun bizde arabaya sığacak diye parça parça istedik.
SelmaGl Chan bende sanırım pocket alacağım mistral 3 parça pocket 2 benim icin çok yer kaplamaması önemli 😊
SelmaGl Ysn ay ben daha almadım ama ne zaman alsam bilemiyorum da off off 🤯 alsam rahatlayacağım 😂 umarım memnun kalırsınız sizde
Chan SelmaGl Emin misin? Pocket gibi kendi katlanıyor. Diğer travel sistemler gibi port bebe kısmı çıkarılmıyor. Ekstra olarak da araba koltuğu var. Toplam iki parça.
SelmaGl Chan evet 2 parça diğer traveller 3 parça diye biliyorum öyle değil mi 🤔 yani baston kısmın yanında birtek anakucağı var ayrı parça olarak
Chan SelmaGl Evet, diğerleri üç parça oluyor. Bence parça parça daha fazla yer kaplıyorlar. İki parça daha mantıklı 😄
SelmaGl Chan aynen yani bebek büyüdüğünde ana kucağı kullanılmayacak pockette onuda bi yere kaldırcam artık o kadar da olacak başka çözüm bulamadım 😂😂 en mantıklısı o gibi geldi
SelmaGl Chan aa ben yanlış bakmışım sizin dediğinizide nedense öyle 3 parçalı olarak bakmışım bnde diyorum bu konu nereye gidiyor 😂 mist travelle pocket hemen hemen aynı acaba ne farkları var 😂
Chan SelmaGl Bugün canlı olarak inceleme fırsatı yakaladım. Pocket daha tok yapıda geldi bana ve tercihimi ondan yana kullanacağım 😊