Mihrimahvuslat Kivircikkuala geçmiş olsun inşallah bende bekarken çok sancısını çektim 5 buçuk yıldır evliyim daha yeni yeni ağrılarım azalıyor
Kivircikkuala Sila66 çok teşekkür ederim mahvoldum kendimi sağlık ocağına zor attım tansiyon büyük 7 küçük 4 çıktı
Mihrimahvuslat Kivircikkuala kist falan var mı sende baktırdın mı bende kist varmış mesela bide rahmimde perde vardı bunlarda ağrı yapabilirmiş araştırmıştım. Yeni yeni ağrısız oluyor eskiye göre yani ama bazen de çok ağır geçiyor bir çözüm yok sanki☹️ keçiboynuzu pekmezi iç demişti eşimin yengesi ama almadım sen alıp dene istersen
Kivircikkuala Mihrimahvuslat 6 ay önce rahim filmi çekindim kuzum birşey çıkmadı yarın da randevum var zaten gidicem bakalım