Arkadaşlar bir hafta önce sezaryen dogum yaptım korse alacaktım külotlu olandan mi alsam diye düşündüm yoksa sadece bel korsesi mi daha iyi oluyor hemen kullanan var mı doktora sordum kullanabilirsin dedi ama bir aydan fazla kullanma dedi önerisi olan var mı kullanan ne kadar süre nasıl kullandınız?