Minmini Arkadaşlar, ben vallahi manyak oldum artık. Toksoplazma korkuma yeşillikleri sirkeli suda bekletiyorum duruluyorum iyice vs. Ama meyveleri de yatırıyorum sirkeli suya elma armut her ne ise? Siz de böyle mi yapıyorsunuz?
ArvenMom Minmini yo hiç böyle yapmıyorum bu kadar kafaya taksaydım 9 ay geçmezdi şükür 32 hafta ve gayet sağlıklıyız dikkat ettim sadece abartmadım
Bet1 Minmini doktorunuz sizi de mi özellikle uyardı. Benim kan sonuclarima göre bağışıklığım yokmuş çok çok dikkat etmem gerektigini ayrıca asisiz hiçbir hayvana da dokunmamam gerektiği konusunda uyarmıştı. Ama sizde öyle bir uyarı yoksa çokta abartmayın
busragil Minmini suyun altinda yikip yiyorum ya valla😃 asla hicbir seyi sirkeyle yikamadim, covid doneminde bile
Minmini Sila66 ben de bekletirdim ama normal yıkar koyardım. Şimdi nerdeyse çitilicem belim kopuyor musluk başında…
Minmini Bet1 antikor bakılmadı bende yani bağışıklık durumumu bilmiyorum😔 dikkatli olmam gerektiğini söyledi ama evet🥺
Feray55 Bet1 Benim diyetisyenim ısrarla karbonatta beklet diyor. Sirke değil dedi. Ben bazen ikisini karıştırıp bazen sadece karbonat kullanıyorum.
Canimucizem Bet1 benimde aynı canım o virüse vücudumun bir bağışıklığı yokmuş nasıl bir tepki verir vücudun bilemeyiz çok dikkat ediceksin dedi hatta ayakkabin bile sokak hayvanlarına değmeyecek tüyü bile demişti
Ceku00 Benim de toxoplazma bağışıklığım yokmuş doktor özellikle uyardı. Dışarıda meyve sebze salata vs. yemiyorum. Evde de mutlaka sirkeli suda bekletiyordum şimdi karbonatın daha etkili olduğunu öğrenince karbonatlı suda bekletmeye başladım
Minmini Ceku00 evet dışarda özellikle çok zor oluyor bir şey yemek salata ya da meyveli şeyler ben de yemiyorum😔 karbonatı şimdi öğrendim ben de başlıcam artık…
Aysecan0335 Minmini bende cılkını cıkarangillerdenimm malesef yumurta kabuğuna dokununca bile ellerimi hemen yıkamalıymışm gibi his oluştu sanki 2 dk öyle dursam mikrop içime işlicek gibi 😅 galiba hamilelik beni obsesif yaptı