sibelcv Benimde o civarlarda gelmişti ama 1-2 gün sürdü. Yoğun değil ara araydı. Doktorum normal olduğunu, böyle elini kestiğinde gelen taze kan gibi gelmediği sürece bir problem olmayacağını dile getirdi. Bebek yerleştikçe rahim temizleniyor demişti. Şuan 21+3 üm çok şükür bir daha yaşamadım 🙏🏻 İnşallah ciddi birşey yoktur Sizinde 🙏🏻 Sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️