Sumeyye-88 Otomatik sallanan mi yoksa çocuğun kendini sallayan lar dan mı aldınız kızlar Ben otomatik olanlar a daha yakın gibiyim ama marka model konusunda kararsızım bagi baktım ama kararsızım siz ne aldınız
beyzzsenturkk Sumeyye-88 bizde normal ana kucagı var ama bu bebeklerin kendisini sallayabildiği ana kucakları daha güzel bence biraz pahalı sadece otomatikler de güzel