Besstee Kızlar 2 3 gündür kasıklarım da ağrı var bazen çok şiddetli bazen normal. Bu ağrılar oldukça belimede vuruyor Akşam sofradan kalkarken mesela tutuldum kaldım hareket edemedim öyle sert oldu. Plesanta aşağıda demişti doktorum yaklaşık 1 haftadır progestan kullanıyorum vajinal olarak 19+2 haftalık bebek hareketleri var ama aktif bi hareket yoktı daha 1 gün hareket eder gibiydi 3 gün etmezdi 3 gün ful etti günde 2 3 kez 2 gündür de hiç etmiyor akşam sanki balık gibi içimde kaydığını gördüm eminde değilim bu haftalarda siz neler yaşıyorsunuz moralle ihtiyacım var 🫶🌸
Sampiyon0618 Besstee merhaba bende 19+5 şuan ve arada gelen kasik ağrısı ve bele vuran ağrı sürekli yaşıyorum bayrak sonu kontrol var doktoruma danışcam bende ama bel agrisi en başından beri vardı bende birde oturup kalkarken Bi anda kasiklarima bıçak gibi saplanıyor ilk kızımda böyle olmamıştım ama bu kızımda sürekli bende aynı şeyleri yaşıyorum ve aktif olarak gün içinde hareketlerini hissediyorum
Mine9166 Besstee ben henüz 16 haftaligim ama bel ağrım ve oturup kalkarken kasiklarimda batmalar oluyor.
Besstee Sampiyon0618 bende 2 gün sonraya dayanamadım rendavu aldım hareketlerini aktif hissetsem içimi Rahatlatırdım ama harekette hissetmediğim için telaşa kapılıyorum. Bende ilk kızımda hiç böyle değildi 2. Fena oluyor diyorlar anne karnında daha başladılar 🙃
Izel1612 Bende şuan 18 haftalık hamileyim, kasık ağrısı ve bel ağrısı sürekli var. Bence kendini korkutma içini ferah tut. Çünkü içimizde bir canlı büyüyor ve ister istemez tüm organlara baskı yapıyor bu ağrılar normal diye düşünüyorum.
Besstee Izel1612 ya tabikide haklısınız ama benim ilk haftalar sorunlu geçmişti şimdi de plesanta aşağıda olduğu için bi kaç gündür de şiddetli ağrılar yaşadığım için bi tereddütte girdim
Besstee Mine9166 batmalara hem fikirim ama benimki resmen zonklama belirttiğim gibi sofradann kalkarken beni hareket ettirmeyecek şekilde ağrıların ve kasılmanın olması düşündürüyor
Mine9166 Besstee inşallah bir şey olmaz içiniz rahat olsun kontrole gitmekte fayda var. Benimde 3 4 gün önce suyum geldi sandık testler amniyon sivisi olduğunu gösterdi öyle çok üzüldüm ki bir şey yoksa bile üzüntüden olacaktı yani. Sonra amniyon sivisi olmadığı anlaşıldı. O yüzden kendinize hiç sıkıntı yapmayın kontrole gidin içiniz rahat etsin.
Besstee Mine9166 teşekkürler en erken ayın 13üne rendavu bulabildim doktorun görmesinde her zaman fayda vardır. Yaşayan arkadaşlarımız da oldu mu diye burda paylaşmak istedim 😊