Mhtpflz Yayuze daha alınacaklar var ya herşeyde çok pahalı vallahi🥰 kıyafetleri tamam ama yıkanacak bakalım sırtım ağrıyor halaları ütüleyip çanta yapacak bende izlicem onları🤣🤣
HanlarinMomysi Yayuze herşey hazır bir kac eksik dışında. Bir iki gecedir kötüyüm uyuyamıyorum normalde kesintisiz uyurdum ama bu haftalarda başladı sanırım. 33 +4
Yayuze Mhtpflz sizin işiniz daha kolaymış 🤭 evet herşey ateş pahası olmuş bel ağrısı bende de çok fazla oluyo ama uzanınca geçiyor gibi biraz daha
rabia1402 Bende henüz yıkamadım kıyafetlerini eksiklerim var biraz aldığım zaman toplu yıkamak istiyorum
Opecert Şükür gecen hafta kıyafetleri yıkayıp ütüledik annem gelecek nisan sonu ondakiler de aldık mı bişeymz kalmıyor bir tek benm depend göğüs ucu kremi gümüş kalkan gibi şeylerm kaldı aldınız mı alan var mı?
Yayuze Opecert depend ve göğüs ucu kremini aldım lansinohun kremini aldım gümüş kalkanı da herkes fazla överken çevremde alanlar neredeyse hiç kullanmadıklarını gereksiz olduğunu söyledikleri için almadım ☺️ krem zaten 34. Hafta itibariyle kullanılmaya başlandığı taktirde gerek duyulmuyormuş
Surprizzz2022 Bende çanta hazırlama telaşına düştüm erken doğum ihtimalim de var oglanda 28 haftalıkken hazırdı 33 olduk daha valiz kapanmadı😂 mental olarak ağrılar var beden ağırlaştı iyice falan😂 2yas oglumda saolsun dolanıp duruyorum peşinde 🤭
havhaz34 33 haftalık oldum daha ortada hiçbir şey yok. Herşey o kadar pahalı ki yetişemiyoruz bir çalışanla. Yavaş yavaş bir araya getirmeye çalışıyorum. Ama aşırır bir bel be kaburga ağrısı çekiyorım o yüzden biran önce doğsun istiyorum
Yayuze havhaz34 zamanında gelsinler gelmesi için daha erken öyle demeyin elbet ki ağrılarımız var ama eksik de dua etmemeye çalışın mübarek günlerde ☺️ zamanında gelsin doğduğunda popişini azcık seviveririz aynı şey bende de var çünkü bi de bizim suyumuz fazlaymış erken doğum riski de var onun için her halimize şükür
Yayuze HanlarinMomysi gece yatmadan sade soda ferahlatıyo bende burdan birisinde okumuştum deneyebilirsiniz
Cancan2 Her şeyi 30 da hazırlayıp bitirdim iyi ki yapmışım yerimden kalkamıyorum öyle bir tükenmişliğe girdim 🥲