Sağlıkla büyüt inşallah. İlk 2 ay yalnız bakmak kolay 2 aydan sonra biraz daha zor oluyor ikiside daha çok ilgi istiyor çünkü ama 2 tane kolumuz var :) organize olmak gerek. Gündüzleri uykularını takip ediyorum ne zaman uykuları gelirse o zaman uyutuyorum bazen sallıyorum bazen kendi yataklarına koyuyorum uyuyorlar 20 dk ya geçmez gündüz uykuları. Onlar uyurken ya bende uyuyorum yada başka bişey yapıyorum yemek falan. Sütleri alt değişimi uyku vaktini aynı anda yapıyorum daha kolay oluyor sana da vakit kalmış oluyor. Akşam 6 dans sonra uyutmuyorum. 7 buçukta alt değiştirme burun spreyi falan başlıyorum mamalarını hazırlıyorum 8 de yatağa gidiyoruz mamalarını içiyorlar ve uyuyorlar. Gece de uyandıklarında manalarını veriyorum gece aynı anda vermiyorum ne zaman uyanırlarsa veriyorum genelde 3er kere uyanıyorlar. Onlar yaptıklarında ek gıda için yemeklerini hazırlıyorum ertesi gün için ilk kızımı yatırıyorum mutfağı salonu toparlıyorum çamaşırlarımı katlıyorum öyle