36 haftalık hamileyim bu hamileliğim çok şükür riskli olmadığı için ücretli öğretmenlik yapyordum ve devam ettim. Bu cuma çıkacam işten benim gini ücretli öğretmenlik yapıpta hamilelikten dolayı çıkanlar acaba doğum parası aldılar mı Yani özelde var böyle birşey ama ücretli öğretmenlikte veriyorlar mi bilgim yok merak ettim de