Malum depremi biliyorsunuz. Deprem sebebiyle şuan köyedwki evimize geldik. Ama tüp bebekle hamileyim. Kontrole gidecek doktor arıyorum. Sevgi hastanesini aradım açan olmadı, müjde hastanesini aradım açan olmadı. Önereceğiniz çalışan doktor var mı? Çok kötü bir zamana denk geldim. Daha kese bile göremedim köyde öylece bekliyorum stresliyim