Ozlem1479 bende 37+5 deyim. Gun ıcerisinde cok hareket etmemeye basladı ama gece uzanınca hareketli oluyor buyudugunden dolayı sanırım bide benm 2 gundur sancılarım da var dun gece dogururum sandım hatta ama gelen giden yok suan ara ara kasık ve bel agrılarım oluyor duzene girince hastaneye gidicem. Belki dogum yaklastıgı ıcınde hareketlerinde azalma olabilir