Herkese günaydın.Sarjli dikey Süpürge önerisi istiyorum.Dyson malum çok pahalı.en fazla 8bin TL ye kadar olan kullandığınız ve memnun kaldığınız süpürgeleri yazar mısınız? Bosch u inceledim koltukların altına girme özelliği falan süper ama şarjı az gidiyor diyorlar yorumlarda.Önerilerinizi bekliyorum 🥰