Elifff888 Merhaba kızlar , 22 haftalık hamileyim 3-4 gündür yürürken, yatıp kalkarken kasık batmalarım oluyor. Normal midir sizce? Yeni detaylıya girdim cumartesi her şey normal çıktı ama kasık batmaları için erken bir hafta değil mi acaba 😢
Btlabk Elifff888 cok normal bebek büyüdükçe rahim genişliyor oda kaslara baskı yapıyor hamileliğim ilk haftalarında çok şiddetli kasık agrım oldu yattım ben ilerleyen haftalarda gecti 20 haftada tekrar basladı gene yattım sadece wc gidiyordum 10 gün sonra gecti simdi 27 haftadayım dünden beri kasıklarım agrıyor ılık dus iyi geliyor dusa girebilirsiniz doktora da gittim kan gelmedigi sürece bir sorun yok cok normal dedi