elizanakbulut kevserr38 aşkım ne doğurması yaaa hiç bir şey yok aynı ama alttan doktor muayene ederken aman allahım dünyam karardı elini mi sokuyor napıyor sancı bir başladı adet olmuşum gibi kanım alıyor ped taktık vallaha zor arkadaşlar
anneoluyorum101 Bu kadar kolay mı oluyor ya 😂 Başlık ayrı içerik ayrı devamı ayrı güzel inşallah kısa sürede alırsın kucağına hayırlısıyla
sevcanbyhtn elizanakbulut 😁 kizzz hic gulesim yoktu sen dogurunca yaz bunaltmayalim seni dualarım seninle sag saglim kavus yavruna insallah 🥰
Senna06 Ay meraktan uyuyamam ben şimdi gelişmeleri yaz fırsat buldukça :) bu arada Allah sağlıkla bi an önce kucağına almayı nasip etsin ☺️😇 şöyle acısız ağrısız 😇🙏🏻