Asldmr23 maalesef o kadar günle sınırlı değil😔 bende beta değerim 353 küsüriken kimyasal geçirdim bu değerle bu gecikme günü maalesef hiç iyi değil 😔 inşallah sağlıklı gebelik yaşarsınız bu böyle olursa da üzülmeyn kimsayal olduğunda kendiliğinden düşüyor ve bir sonraki adet döneminden sonra tekrar gebelik yaşayabilirsiniz benim doktorum bir engel koymamıştı