Gultacimm Kizlar iyi gunler 1hafta olucak yarin kurtaj olali hala kanamam yok hic olmadindesem yeridir kurtaj oldugum gun pedi doldurmayan kanamam oldu sizce normal mi?ben daha once 2kurtaj yasadim ve kanamam 5-7gun surdu
myangelson Gultacimm benim burada bı arkadaşım da kürtaj oldu o da hiç kanamam olmadı dedi sebebi de vakumlu kürtaj olmuştu onu olunca kanama olmuyormuş demişti ama tabi bilgim yok kesin olarak kendi söylemi olduğu için öyle duydum
Hayalim1_ Gultacimm kuzum kürtajdan sonra kanama olmaz (benim olmamıştı) kürtajdan 26 gün sonra adet oldum ama kürtajdan çıkınca flan kanama olmadı zaten kürtajda rahimi temızlıyorlar ben düşük yapınca 7 gün kanamam oldu ama kürtajda hiç olmadı
myangelson Gultacimm sorun yok dediği mesajda falan miydi? Bugün bakıldığı zaman belli olur o zaman canım
Gultacimm myangelson gittik canim muayene olundum rahmimi guzelce temizlemis gani cok sukur bir sikinti yok dedi