Opecert 1Mavimavi instagram sayfası var mı? Bende cikolata var aslında yanına magnet düşünüyorm tema vakfına bagışı olan mangetler var öyle bişey mi yaptırsam yoksa böyle set mi kararszm
1Mavimavi Opecert düşünceniz çok zarif oda olabilir Ben normalde bebek çikolarası yaptırıp geçicekdim ama 48 adet en iyisi 300 den başlıyor bir çikolatanın Trendyoldan kendim toplu alayim paket yapayim dedim bakdım maliyet hemen hemen aynı üstüne ben emek veriyorum O yüzden tercihimi bu yönden kullandım İçinde hepsi mumu çikolatası kolonyası İnstagramda atolyesade_ çok çeşitler var ama siz direk satıcıyla iletişime geçin sitesinde rakamlar yüksek kendileri daha uygun fiyat veriyor
Mervegvn123 Rzlgln534 valla ben bi kapı süsü yaptırdım hem hastanede hem evde kullanırım diye düşündüm birde hastaneye düz bir tepside ece çikolataları dizicem ikramlık kayınpederim tatlı falan dedi istiyosanız alın dedim isimli hediyelikti falan bana mantıklı gelmiyor onca masrafın içinde kimseyi memnun etmeye çalısamam onlar bana alsın 😀 haricinde oda süslemesi yapmıcam tamamen anı yaşamak istiyorum en büyük hediye dünyaya bir nefes getirmek zaten ayrıca sonuc olarak acı çekiceğimiz bir süreç bu kadar güzelleme bana mantıksız geliyor 🙃
Sahnedekimadam Damlaeventt sayfasında kutulu ayıcıklar var, çikolatası da oldukça sade şimdilik ordan yaptırmayı düşünüyorum fikir olsun , tanesine 25 ₺ demişti , çikolata da 600 küsur bir şeydi