Benimde son hız devam, ilk zamanlar sadece bulantı oluyordu 8. Haftadan sonra kusma da eklendi. 2 günde bir kusma sorunu yaşıyorum ve sürekli yatiyorum halsizlik ve uyku geliyor o esnada çünkü. Gerçekten ilk gebeliğimde böyle birsey yaşamamıştım. Çok zormuş iştahım tamamen kesildi. Dün 1 tabak çorba zar zor içtim tüm gün. Su bile içemiyorum prilam kullanıyorum genelde 3. Ayda kesilecek diyorlar ama kiminin 9 ay sürüyor kiminin 6 ay umarım herkes en rahat şekilde bu durumdan sıyrılır 💜