selinsmother Nuraaa igg önceden geçirmek demek. İgm yakın zamanda geçirmek demek. İgm pozitiv olmamalı
Nuraaa Internette arastırdım kızamık hastalıgı galıba ama bende hıc bır sey yok ne ates ne dokuntu hıc bıt sey yok
esnyz14 Nuraaa İgg ize pozitif olan bu hastalığa bağışıklığınız var demek. Korkulacak birşey değil olması gerektiği gibi
__mom1 Kızamık hiçbirimiz geçirmedik şükür. Biz çocukken çok iyi bir aşı programımız vardı hepimiz aşılıyız 🙏 Ve igg yüksekliği de aşının tuttuğunu gösteriyor.