Ezbuak Kızlar merhaba ben çalışıyorum 14 haftalık hamileyim doğum iznine erken çıkma gibi bir ihtimalim var mı yani yine sigorta parasını alabilir miyim
Gulsahakdag Ezbuak 32. Hafta ilk rapor 37 2. Rapor. Gebelik öncesi 2 ay gebelik sonrası 2 ay toplam 4 ay izin oluyor. İster hepsini önce kullan istersen sonra kullan sana kalmış bi durum oluyor.
Gzo Ezbuak heyet raporu alirsaniz olabilir zaten sigorta yatmis oluyor rapor alirsaniz calisamiyorsaniz hastaneden heyet alin bnce
Kbrakblut Haftada otomatikten izne ayrılıyorsun . Öncesinde olmuyor Eğer çalışmaya devam etmek istersen de 33. Haftanda çalışabilir raporu alıp 37. Haftaya kadar çalılıyorsun
Ebruacr Gamzeetrk canım 37.de sen istesen bile doktor verdiği raporu 37 haftaya göre çalışabilir yazıyı rapora ikinci bı rapora gerek olmuyo tek raporda 37 haftanın hangi tarihe geldiği ve o tarihten itibaren izinli oluyorsun gidemiyosun işe yani