Lina-Annesi crazymommy saglik ocağındaki tahliller diğer günü kalıyor canim. Evet sağlık ocağındaki ebeler güzel takip ediyorlar mesela iğneyi tahlili unutursan ariyolar
crazymommy Lina-Annesi Aynen canım öyleymiş çok şükür yoksa hastaneyle uğraşmak istemiyorum sürekli hiç sevmem hastane 🥲
crazymommy hunilimom Dün verdim canım 6 da uyandım bugün çıkacak diye stresle bekliyorum hala çıkmadı 😭😭😭
crazymommy hunilimom Çıkmamış saat 6 dan beri bekliyorum forumda bazıları 1 de çıkıyor falan demiş şimdide biri bekliyorum bakalım.. Nasıl bakacaksam sonuca kalbim küt küt çok korkuyorum 😭😭
fizikcianne crazymommy acilde hemen çıkıyor bir daha orada verin gün içinde daha kolay olur artısı takip edebilmek
crazymommy fizikcianne Bizim aciller beta bakarken çok sorun çıkarıyor ya onlarla uğraşmak istemedim ama bu da çok stresliymiş resmen geçmedi gün. Dün 10 da verdim hala bekliyorum
beyza_77 crazymommy hastanelerin sitelerinde sonuç kısmı oluyor hangi şehir sizin ben dün 9 da verdim 1 de öğrendim sonucu
crazymommy beyza_77 Ankara halk sağlığı labaratuvarına gönderiliyormuş bizimki barkodu aldım sürekli bakıyorum hala yok hemşire de 1 de falan demişti umarım 1 de gelir daha fazla bekleyecek halim kalmadı tansiyonum düştü