Zbyd_44 İyi günler kızlar ikiz gebeyim 24. Hafta da tek toz tetanoz aşısı oldum benim 2. de olanlar var mı hemşire vurup vurmadan kararsız kaldı doktoruna sordun mu dedi bende bu konuyu konuşmadık dedim neyse aşıyı bulmakta zorlanıyoruz vuralım dedi vurdu
twofruits Zbyd_44 benim iki hamilelik arasında bir yıl olduğu için tek doz yeterli olur dedi pekiştirme olarak yapalım dedi öyle vurundum ilk hamileliğimde iki doz olmuştum
3Tospikannesi Zbyd_44 benim 3.gebeliğim 11 yıl sonra yeniden 😁 18.haftada sağlık ocağı çağırdı vuruldum 2.aşı da mayısın 3.de
Bet1 Zbyd_44 ben ilk hamilelik sonrası tüm dozları tamamladigim için şu ankinde hiç yapılmadı 10 sene koruyucu oldu benim için tüm dozları yaptırmak. Çocukların arasında 5 yaş olacak
Zbyd_44 3Tospikannesi 3Tospikannesi benimde ikinci gebeliği oğlum iki yaşında ilkinde iki doz vuruldum bunda tek toz dedi onu da bugün 24. haftamda vuruldum
Zbyd_44 mnli benimde normal de 28. hafta da olmam lazımdı ebe arayıp şimdi elimizde varken gel vuralım dedi