Longtighthugs Merhaba Progestan kalçadan iğne vuruluyodum. Şimdi göbekten prolutexe geçtim ama göbeğim acıyor. Bu ağrı böyle devam mı ediyo yoksa geçici mi ? Önerebilceğiniz bir şeyler var mı?
Aysel66 Longtighthugs aynı yerlere vurmamaya calış bir de igneyi guzel 90 derece tutman lazım hemen de cıkartma bir kac saniye beklet
Longtighthugs Mhtpflz daha 4 hafta devam edeceğim siz kaç haftalığa kadar vuruldunuz bir iki gün geçtikten sonra ağrısı geçiyor mu
Ozge-Ka Longtighthugs iki parmağınızla sıkıp öyle batırın dik olcak şekilde. İlacı enjekte ederken de serbest bırakın. Hemşire bana öyle göstermişti. Morarmalar oluyordu tabiki bende de uzun süre kullandığım için ama acı pek olmamıştı.
Aysel66 Longtighthugs ben hep oyle vurdum korkma bana 90 derece dediler duz oluyor igne cikarirken acıtmıyor dene bi goruceksin ve yılacı enjekte ederken serbest bırak sıktın yeri
Mzzz Canım ben günde 2 kere vuruyordum hiç acitmiyordu acaba yanlış mı vuruyorsun anlayamadım çünkü acitmamasi gerekirdi 🙏