Aylavyu21 benim durumlar biraz yıpratıcı eşim yok bebeğimin babasıyla evli değiliz davalığız onunla da bana da destek çıkmıyor yardım etmiyor ailemde bu durumdan mütevellit yanımda değiller sığıntı gibiyim evde gideyim diye gözümün içine bakıyorlar ama gidecek yerim yok yapayalnızım çarem yok başka . Onlar da destek olmuyorlar durumları olduğu halde o nedenle başvurdum bende işte açıkça da yazdım ama olmadı yinede yüz yüze görüşmeyi düşünüyorum bende . Ailemin işi geliri var ama bana faydası yok sonuçta tekrar anlatmayı düşünüyorum umarım kabul ederler .