Kızlar biliyorum bazen panikliyorum ama 11.hafta gebelik içindeyim. Doktor kontrollerinde çok şükür bir sıkıntı yok. Ama dünden beri hiç kasılmam kasık ağrısı yada ne biliyim mide bulantısı tarzı bi belirtim yok. Sanki tüm belirtiler yok oldu. Bu durum normalmi ilk gebelik olunca insan herseyden şüphe ediyor. Böyle hissetmek normal mi 🙏🙏