ckarabacak Cuma günü kan vermiştim 0.2 Pazartesi verdim 3.61 Sonuçlar böyle çıktı ben hala adet olmadm erken gebelikte silik çıkmştı dün yaptığımda yok demi bebek çok üzüldüm yaa böyle olup yükselen oldu mu aranızda
Bbetll ckarabacak bu değere göre evet yok. Ama Allah ol derse olur daha adet olmamışsın, Allahın izniyle inşaAllah hamilesindir 🫶
minikmucizeemaak ckarabacak Bende yükselebilecek bir değer bekle bakalım Rabbim gönlüne göre versin ❤️🤲🏻
ckarabacak Bbetll evet cnm adet olmadım belirtimde yok adet yönünden acaba tutunmaya mı çalışıyo çok umutlandım inanın 🥰
ckarabacak Eğer tutunmaya çalışıyosa da ne yapmam gerekiyo yeme içme yönünden bi tavsiyeniz varmı yaptığınız
Simge_celen_ozyildiz_ ckarabacak yumurta Tavuk Kaşar peynir Yoğurt Kefir Kuru meyveler özellikle incir kayısı Ceviz Diye biliyorum
Kubraalp ckarabacak doktor bana aşılamaya başladığım gün her gün bi tane avokado ye dedi. Maydanoz tere ananas acı asitli içecek paketli gıda yeme dedi.
ckarabacak minikmucizeemaak amin inşallah canım kaç gün sonra baktırayım bi daha kanda yükselme olması için çünkü 10 olmadan hamile diyemiyolar ya
ummuhan3 ckarabacak Bence ümit var canim pazartesi kan verdiysen birde carsamba yani yarın ver netleşir adet olmazsan .inşallah gebesindir bende istiyorum hepimize versin Rabbim🤲
ckarabacak ummuhan3 inşallah canım ama versemde çok yükselmicekki çarşambaya üzülüyorum sonra biraz daha mı beklesem
ummuhan3 ckarabacak Adet olmazsan kan testi 2 güne 1 veriliyor diye biliyorum istiyosan birkaç gün daha bekle olumlu düşün olumlu olsun⚘
ckarabacak ummuhan3 inşallah canım ya cumaya aldım randevu o zmana kadar yükselir herhalde adet olmazsam