Masell sizi cok iyi anliyorum benimde ilk gebeligi. 2 seferdir ayni doktora denk geliyorum icim rahat surekli ona randevu almaya calisiyorum evet bende duydum esleri almiyorlarmis hatta poliklinige bile almadilar benim esimi ben kendim girdim o bekledi ama olsun zaten dogumdab sonra yaninizda bir bayan refakatci olacak hem ne kadar kalacaksiniz ki zaten en fazla 1-2 gece idare ederim diye dusunuyorum cam sakurada dogun yapmayi dusunuyorum nasipse