happyvera Merhabaaa daha 5 haftalık hamileyim, düşük riskim var folik asit kullanıyorum Progestan kullanamıyorum çok baş dönmesi yapıyor hatta kullanmasam da şuan da bile bir halsizlik bi yatma isteği var bu normal mı 🥺
Shibalba happyvera progestanı fitil olarak alın, yan etkileri minimuma indiriyor. Agızdan alınca bas dönmesi, halsizlik, mide bulantısı vs vs
happyvera Shibalba evet hepsini yaşadım, çalışıyorum iş hayatımı etkiliyor çok fazla ve ilacı bıraktım. doktora demeden..