BeatifulAngel Arkadaşlar 3-4 gündür bel ağrım başladı, bu 2ci doğumum, birincide bel ağrım başladığında direk sancı geldi sonra da doğurdum. Ama bu gebeliğimde küt ağrı var ama sancı yok. Acaba bebek ne zaman gelir ? Aynı durumu yaşayan varmı?
Bebis12929e BeatifulAngel senle ayni gundeyim cnm bel agirisi bacaklarimada vuruyo nisanim geldi 2 santim aciklik sanci yok bekliyorum bende🙁
BeatifulAngel Bebis12929e nisan nasıl birşeydi? Bende nişan yok, sadece küt bel ağrısı var, işk doğumumda da sadece kan geldi pembe .
Bebis12929e BeatifulAngel afedersin sümüksü kanlı akıntı geldi cati muayenesine girdikten sonra nisanim geldi
BeatifulAngel Bebis12929e bende 2ci doğum çatı muayenem de olmaz sanırsam, son kontrolum de cuma olacak sanırım. Müayeneden sonra doğuruyor çoğu kişi. Sizin kızmı erkek mi ?