Zehross03 o yüzden o kilo yapıyor güne erken başla diyordu doktorum. Ona göre 8 de kahvaltımı yapmıs olmam lazım 😅 oyle olmuyor tabiki ben de 10 -11 gibi kalkabiliyorum anca az bisey kahvaltı ediyorum domates salatalık 1 yumurta az bisey peynir sonra az yediğim için acıkıyorum tabi arada ufacık biseyler atıyorum agzıma böyle küçük bir mandalina ya da az bisey fındık ceviz. Sonrasında da yemek yiyorum ya da böyle salata yoğurt o tarz bisey midemi tutsun hiç bisey yemedim olmasın diye sonra aksam işte bide. Doktor cünkü demisti ki nekadar ac bırakırsan kendini bebeğini de okadar ac bıraktığını düşün. O yüzden yemesem bile böyle yoğurt süt biseyler mutlaka yemeğe calısıyorm