Zehross03 2 ayıda sadece çorba yiyodum ekşi mide bulantisi olduğundan dolayı ama artk bulantilar nerdyse yok iştahım normal düzeldi ama abur cubur tatlı yağlı bunları yemiyorum hiç bi zaman genelde lifli gıdalar tüketiyorum 3 4 porsiyon meyve tüketiyom günlük her meyveden biraz az yağlı ızagara tarz tavuk falan bu zaman kilo alınmıyo insan