Zehross03 sana da mı kız dediler ayy böyle şeyleri görünce baya umutlaniyorum eşimde boşver cinsiyeti hiç öğrenme supriz olsun diyor bnde bı yandan öyle düşünüyorum çünkü insanlar o kadar acımasız ki 2. Kızımın cinsiyeti belli olduğunda 7 yaşından tut 70 yaşına kadar yine mi kız niye erkek değil neyse 3. Erkek olur gibi laflar hep söylüyorlardı ama benim hep hayalimdi ztn 2 tane kızım ard arda olsun rabbim nasip etti 3. De kız olsa üzülmem belli bı nebze üzülürüm laflardan dolayı ama onlar benim ilerleyen yaşlarda tek arkadaşım olacak gerçekten kız çocuğu gibisi yok 😂😂