35+5 olduk bizde bende korkuyorum normal dogumdan o sancidan nasil dayanabilicek miyim falan diyorum hep ama normal dogurmak istiyorum artikari cok fazla çünkü hemen bebeginle ilgilenme gibi bir durumun vsr kimseye muhtac olmama gibi korkuyorum cok ama kesinlikle normal istiyorum yani korksam bile