Aaaysee Evet hiç sancım çıkmıyordu 20 bile en yükseğiydi genellikle zaman aşımından dolayı doktor beklemeyelim dedi iyi ki beklememişim çünkü dışkısıyla doğdu iyi ki ciğerine falan kaçmamış sancı için de fitil koydular rahme o da bir süre sonra düştü ben çok açılmam olsun diye fazla hareket edince. devamında kendi sancılarım başladı sürekli 100 zor iniyor bir de dakikada birkaç defa olunca açılma çok hızlı oldu ilk doğuma göre suni sancı fitili varken ağrım daha azdı fitil düşünce sancılar daha beterdi o da artık ilacın etkisi benim kendi doğum sancılarımdı canım korkacak bir şey yok canım her doğum zor oluyor