Merhaba Dr Emin bozoğlan hakkında bilgisi olan var mı ben deprem bölgesindeyim burda doktor bulmak ayrı bulsan muane sıkıntı zaten kasık ağrım çok fazla acile gidiyon jel sürmesiyle arkalarını dönmeleri bir oluyo soruyom sorun var mı kalbi atıyo iyi kimse bişe açıklamyo niye olabilir felan mecbur Elazığ gelecez zaten tarama testi felan yapılamadı troid hastasıyım depremden sonra öğrendim ilaç içemedim onun bide korkusu var bişe olmuşmudur diye