Solinamin dr isteği ile mi 37. Haftada sezaryene giriyorsunuz yoksa mecburi mi bir sıkıntı mı oldu ondan mı erken bu kadar. Sezaryen için 38. Hafta bekleniyor diye biliyordum. İnşallah bebeğinizle birlikte dönersiniz evinize küçük diye endişelisiniz ama ciğerle ilgili falan bir sağlık sıkıntısı olmazsa koymazlar🙏