Bebetlm Kızlar selam dün dondurma yedim birazda hızlı yedim sanırım bademciklerim şişmiş ve kızarmış yurkunurken acıyor ne yapabilirim bilgisi olan varsa çok sevinirim
Z_e_y_a_gul Bebetlm bende dün dondurma yedim gece birden öksürmeye başladım çok kurk tüm hasta olacam diye yatarken öksürük şurubu içmiştim Sabah kalktığımda birşeyim kalmamış çok şükür artık havalar iyice ısınsın sonra yerim :(