Ozgectndg 1 saattir adet ağrısı cekiyorum sağ bacsgıma kadar vuruyor resmen kıvranıyorum 35 hafta olucam 10 da randevum var ama mahfoldum böyle bi ağrı yaşsyan var mı 2. Dogumum olcak
Gulce_1708 Ozgectndg yani bende 36 ya giricem dönmedi bile belki doğum sancısı çekiyo olabilirsin çünkü etrafdan duyduklarım ve youtubdan izlediğim doğum hikayelerindr hep adet sancısı gibi başladı bacağıma vurdu diyolardı umarım zamanında gelir bebiş
zeynepselcukk Ozgectndg benimde 2 gundur oyleydi dun aksam duştan sonra gecti dogum sancısı sanmıştım ama degilmiş nişan kanama vs bir belirti olursa hic beklemeyin hastaneye bir gorunun
Ozgectndg zeynepselcukk cok şükür onlar yok ama sancı cıktı nst de takipteyim umarım 3 hafta daha bekler