aslikaya_ Emzirmede memeleri yara ve ya çatlak olanlar ne yapıyorsunuz bu emzirme döneminde onlar geçsin,iyileşsin?Hiçbir ktem bana fayda etmiyor😔Çok canım acıyor ve çoçuk emzirerken sanki mdmelerimi bıçakla kesiyorlarmış gibi oluyor
MUSU21 aslikaya_ bana krem fayda etmisti cok sukur. Ileri boyutunda ne ise yarar bilmiyorum ama dogru tutus yaptiginda yara sorunu olmuyor diye biliyorum. Siz bundan emin misiniz? Bide gumus kapaktan memnun olanlar onu deneyin denemediyseniz. Oglum 1 bucuk yasinda ozaman yasamadigim gogus acisini yasiyorum surekli dis geciriyor. Sinir krizleri geciriyorum ve surekli meme de. Gebelik de var gogusler asiri hassas. Perisanim bende yani😀
Eemoom aslikaya_ ayva çekirdeğinden jel yapıp sürmüştü annem. Anında iyileştirdi. Tek iyi gelen şey o olmuştu
gamzosgamzos aslikaya_ gümüş kapaktan başka hic bir şey iyi gelmemişti onuda deniyim bunuda deniyim derken 1 buçuk ay çektim acı gümüş kapakla 2 gün içinde düzeldi
beyzzsenturkk aslikaya_ eşim eczaneden zeytinyağlı bi krem almıştı eczacı vermişti onu kullandım bi iki defa sonra doğru şekilde emzirince geçti yanlıs emzirme sekliyle de yara oluyor
cannkmrc Bende silikon uçla emziriyorum aşırı canım yanıyordu ne kremler denedim fayda etmedi en sonunda leğene kaynar suyu doldurdum göğsüme de vazelin sürdüm buharına açık bir şekilde göğüslerimi tuttum başörtüyle de üzerini kapattım ilk günden bile faydası oldu hiç bir zararı yok canım kesinlikle denemeni tavsiye ederim