Kızlar bebeğime normalde Sma optipro veriyorum, ayrıyeten sap simplex damla damlatıyorum ama gaz sancısı çok oluyor. Morarana kadar ağlıyor mamaya yoruyorum, optipro kullanıp gazdan şikayet eden var mı? Başka mama önerisi olan varmı keçi sütü vs de olabilir gaz yapmayan..??