Blodreina_ 37 haftalık hamileyim. Doktorum haftaya muayeneye erken saatte gel çatı muayenesi yapacağım dedi. Ama erken saatte çağırmasına anlam veremedim. Sizce sezeryana mı alacağı için erken gel demiştir? Yada sebebi nedir
elizanakbulut Blodreina_ aşko bende korkuyorum erken gel dediklerinde bana da hep aç gel diyorlar bence de bu olası durumda sezeryan hemen yapabilirim demek :((((
esmerella_06 Blodreina_ doktordan doktora değişiyo benim doktor 38 de çağırdı ablamın doktoru 37 de yani korkma bişey olsa bile her doktor söyler hazırlıklı ol diye
Blodreina_ elizanakbulut aç gel demedi ama yinede yapabilir dediğin gibi İnsan korkuyor kuzum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ yani erken gitmeyince catı muayenesi olmuyor mu anlamadım Yine sana aç gel demişler mantıgı var 🥹
-Dyg- Blodreina_ yoğunluk olmasın diede demiştir acil durumdada müdahale etmek için zamanda yaratmak istemiştir farklı bişe olcağını sanmıyorum
Blodreina_ esmerella_06 yaa evet önceden söylemesi banada iyi olur tabi ama insan tedirgin oluyor işte
arzu3525 Benim bugün nst de sancım çıktı bir kere. Çatı muayenesi yaptı. Cuma günü bir daha çağırdı erken gel dedi