gokcesck 37+5 benimde 😊 tuhaf bi heyecan mutluluk geliyo bazen içim içime sığmıyor, az kaldı oğluma kavuşma düşüncesi yüzünden sanırım 🥰 bazende ağlamak istiyorum deli gibi ,duygu bosalmasi icin lazım 😊
Geceleri uyuyamıyorum bende stresten mi karnım yüzünden rahat yatamamaktan mi anlamadım.