Janset gecen ben de bu sebeble hasteneye gittim her an kalbim çok hızlı atıyor nefes almakta güçlük çeker hale geldim ama bazen daha da felaket atıyor dayanamayınca gittim tansiyonum normal çıktı şükür tansiyonun önemli tasikardi normal hamilelikte kalp daha çok kan pompalıyor ondan oluyor dedi 130 150 arası normal kabul ediliyormuş tansiyonun yüksek olmasın yeter dedi ilk başta ölctüğümde o gün yüksekti sonradan düştü gerçi bana göre yine yüksekti zaten ondan endiselenip gittim hiç 11 12 olmazdı tansiyonum hep 9du filan yani tasikardiye tansiyonun eşlik etmesi kötü buna dikkat edin