dymom Öncelikle merhaba, ben sağlık çalışanıyım ve sürekli ayakta ağır şekilde çalışıyorum. İhbar süremi kullanmadan çıkmak istiyorum. Bu mümkün mü? Değilse kaç aya kadar rapor hakkım oluyor?****