Sevalturgutalp beklemede kal derim, bende 1 haftadan fazla geçti kan verdim sonuçlarda negatif çıktı doktor adet düzenleyici ilaç verdi ama ben kullanmadım içimde hamile olabilirim düşüncesi vardı ve bir hafta saha ilacı kullanmayıp doktora gittim hamile olduğumu öğrendim. Bu yüzden geç döllenmeden ötürü görünmemiş sizde biraz bekleyebilirsiniz şahsen ben iyi ki ilaçları kullanmadım ve hissiyatıma güvendim. 3 haftalık hamile çıktım.